poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Obiecaj mi...

 


 
....tak brzmi tytuł według mnie najlepszej książki. "Obiecaj mi" to romantyczna opowieść o miłości, która nigdy nie mogła istnieć. Po przeczytaniu streszczenia na ostatniej stronie, książka nas odrzuca, zapowiada się jako nudne romansidło dla dorosłych. Jednak podczas czytania, odczuwamy całkiem inne uczucia,że jest to piękna romantyczna historia, a w dodatku ta książka szykuje dla nas niespodzianke, tak dziwną i niemożliwą,że aż się nie chce wierzyć. Nie moge wam jednak powiedzieć jaka to jest niespodzianka, bo cała cudowna historia umarłaby i nie była by już tak piękna. Dlatego właśnie polecam wam przeczytanie książki: "Obiecaj mi", Richarda Paula Evans'a.
Oto dwie okładki świetnej, wielokrotnie nagradzanej książki....
 
 

 
P.S: Mam nadzieje,że podobał się wam post co prawda niemodowy, ale także bardzo według mnie interesujący ;3

7 komentarzy:

  1. ile stron liczy książka? ; 3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 279 ale ja mam to wydanie pocketowe więc ona jest wielkości dłoni, normalnie ma mniej ;3
      i naprawde wciąga...

      Usuń
  2. Oooo bede musiala przeczytac:D

    OdpowiedzUsuń
  3. zainteresowalas mnie ta ksiazka, na pewno przeczytam:) ostatnio skonczylam czytac "Myślę, że Cię kocham" bardzo mi sie podobala
    zapraszam do mnie, jesli polecasz jeszcze jakas ksiazke z checia przeczytam

    karim-and-love-story.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też myślę nad przeczytaniem tej książki, bo mało jest książek ciekawych dla mnie. Lubię czytać, a nawet kocham :))
    www.sourness-about-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej ;)) Czytam tą książkę i jestem w połowie, kupiłam ją wczoraj. No więc to jest o kobiecie co ma z 45 lat i opowiada o swoim całym życiu i najgorszym roku w jej życiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najgorszym,a właściwie najlepszym... czytaj dalej bo to co się stanie pod koniec jest właśnie całą niespodzianką książki :*
      ale nie pisze co nią jest żeby nie psuć innym tej tajemniczości ;*

      Usuń