niedziela, 16 września 2012

Bejsbolowka :**

Zanim przejde do tematu notki, chciałam zwrócić uwage na nowy wygląd bloga. Jak może zauważyliście (albo i nie ) przeniosłam się z brązów i kremów, na pastele. Chciałam tym sposobem ożywić wygląd bloga. Zmieniłam także jego nazwe z długiej francuskiej, na krótką, polską i wymowną. Po prostu: Magicznieee i mam nadzieje, że tak właśnie będzie.
Zachęcam was również do głosowania w ankiecie na temat wyglądu bloga... O tu --------->
Wracając do tematu, hitem ostatniego czasu stały się bejsbolówki, bluzy wyrwane niczym z amerykańskiego collegu.Modne,przydatne, a zarazem wygodne, takie właśnie są te rozchwytywane przez nastolatków bluzy.Mieć taką to wielka uciecha dla posiadacza...
A co wy o nich sądzicie.? a może macie takie.?

8 komentarzy:

  1. fajnie fajnie :)
    Dzięki ,że wpadłaś do mnie obserwuję ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. One są suuper ;)) bardzo bym chciała je mieć, ale mama mi mówi, że takie to tylko noszą huligani :( ale i tak ją namówię :D Masz świetnego bloga i też cyztam Obiecaj mi i to jest świetne ;))) Kocham ciebie i twojego bloga!!! I czemu ostatnio nie pisałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się że "obiecaj mi" Ci się podoba... :) Niepisałam z powodu rozpoczęcia roku i zawsze mam tak że pierwszy tydzień jest najgorszy ale teraz już będe pisać regularnie :)
      Ja także strasznie lubie twojego bloga :*

      Usuń
  3. Fajne są, ale jak dla mnie już za bardzo "oklepane". ; >
    Wygląd bloga mi się podoba. ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne :D
    Zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. bejsbolowk sa fajne ale dla mnie deczko przereklamowane juz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. posiadam bejsbolówkę, ale nie noszę jej. Nawet nie wiem po co kupiłam .. ; |

    OdpowiedzUsuń
  7. Nowość zapraszam:))
    karim-and-love-story.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń