sobota, 29 września 2012

Wodne paznokcie

czyli po angielsku Water Marble Nail... to bardzo modne i ciekawe wzory na paznokciach, dziś podam wam sposób jak je zrobić..
Potrzebne:
-kilka kolorów lakierów
- miseczka ( na stracenie ;P)
- letnia woda z kranu
- patyczek do paznokci lub wykałaczka
-przeźroczysta taśma klejąca
Sposób:
Malujemy paznokcie na jeden z wybranych kolorów, i czekamy aż wyschną,następnie obklejamy taśmą klejącą palec i skóre na okoła paznokci.Później wlewamy do miseczki letnią wode z kranu. Następnie kropelke wybranego lakieru dajemy na wode, rozlewa się ona. Następnie dajemy kropelke innego lakieru i kolejnego.I możemy tak dawać jeszcze kilka różno kolorowych kropel... należy pamiętać aby nie dawać dwa razy pod rząd tego samego lakieru. Następnie robimy wykałaczką na lakierowej skorupce na wodzie jakiś wzorek. Odkładamy patyczek i wkładamy paznokieć w ten wzorek... wyciągamy palec i zmywamy zmywaczem wszelki lakier który zabarwił nam skóre na palcach, ściągając przy tym taśme. Następnie wyciągamy skorupki lakieru pływające w wodzie i zaczynamy od nowa cały proces.
Jeżeli chodzi o ten wzorek to można zrobić  bezwładny wzorek, kwiatuszek, serduszko, koniczynke i wiele innych...
Oto wodne paznokcie:













P.S: Jeżeli chcecie się upewnić, jak dokładnie zrobić takie paznokcie, to jest wiele filmików na yt, na których jest pokazene jak zrobić takie wzorki. Są one zarówno w języku polskim jak i angielskim.

11 komentarzy:

  1. Boskie! Najbardziej podoba mi się 1 i 3 zdjęcie ;-)
    Muszę wypróbować ten sposób z moimi lakierami :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi milo, ze ci sie podoba :)
    zapraszam czesto, bo coraz to wiecej DIY planuje wrzucac :))
    +water marble/wodne paznokcie/ ah. jedyna metoda ktora mi nigdy nie wychodzi hahaha

    pozdrawiam
    www.kacikmadzi.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł fajny, muszę spróbować. : )

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny pomysl:)
    ja probowalam ale mi nie wyszlo bo miala zle lakiery chyba,wychodzily takie tylko male kropeczki,nie rozchodzily sie po wodzie;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama muszę tak spróbować ;)
    http://nbyen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wodne? pierwsze słyszę ;d Ale chyba spróbuję bo są bardzo ładne ;D
    Zapraszam do mnie na V rozdział Cristiano and Natalie , powróciłam ;)
    http://cristiano-natalie-opowiadanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej tu blogerka z http://pu-arisa.blogspot.com/ wszystko zostanie przeniesione na jeden blog i będę tu pisała parę różnych opowiadań jeśli cię to interesuję. Wszystko wkrótce, dzięki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pazurki. ♥


    Zapraszam do mnie: motyl-wacja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczniusie! *.*

    Zapraszam na www.polamojezycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. osobiście nie obklejam skórek wokół paznokcia - używam zmywacza
    robie jeszcze tzw ombre.

    jesli masz czas i checi zapraszam do siebie
    karim-and-love-story.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. próbowałam je robić ale za nic mi nie wychodziło :P

    OdpowiedzUsuń